Pyjamadag

Vandaag kwamen we in onze pyjama naar de klas. Ook wij wilden Bednet steunen om langdurig zieke kinderen te helpen bij het waarmaken van hun dromen. We bekeken enkele getuigenissen van zieke kinderen. De kleuters vonden het wel vreemd dat sommige van die kinderen géén haar meer hadden! Hoe komt dat? Ze verwonderden er zich ook over dat die kinderen ondanks hun ziekte toch ook speciale dingen konden : vb Wout die accordeon kon spelen! Tot slot stonden we ook nog even stil bij het feit dat je klasgenootjes zo lang missen Γ©cht geen pretje is, gelukkig voor hen dat Bednet er is!

Wij puzzelden een Bednet-puzzel in de klas, kleurden leuke pyjama kleurprenten en knutselden een aankleedpopje in een bed. We beluisterden het Bednet-lied en hielden als afsluiter van de dag een pyamafeestje op het pyjamadag-lied van kinderen voor kinderen.

Op het einde vielen bijna alle kleuters in slaap....